سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت مکانیکی

نظر

ضرورت طراحی سایت
با توجه به نیاز هر رشته  ، سایت نیز باید از نظر بصری طبق همان ارائه دهنده خدمات باشد ، وب سایت های یک دست و تکراری راهکار مناسب برای ارائه خدمات نمیباشند. بنابراین طراحی سایت هیرکانا با هدف بهبود کسب و کارهای ایرانی برای هر کسب و طراحی قالب و کدنویسی رابصورا کاملا اختصاصی برای مشتربان خود انجام می دهد. در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با شماره 09117549474 تماس حاصل فرمائید .

طراحی سایت مکانیکی خودرو

امروزه به دلیل دسترسی کامل افراد به اینترنت تمام مشاغل نیاز ضروری به طراحی سایت پیدا کرده اند و از طراحی سایت به عنوان یک راه و روش تبلیغاتی استفاده می کنند که تاثیرگذاری بسیار زیادی را در معرفی کردن آن ها در فضای مجازی و اینترنت دارد. مکانیکی یکی از مشاغل مهمی است که می تواند از طریق طراحی سایت خود را در فضای مجازی معرفی کند و مشتری های بیشتری را از این طریق جذب نماید.
شرکت طراحی سایت هیرکانا در شهر تهران با سابقه و رزومه ی کاری بالا و درخشانی که دارد و همچنین با دارا بودن بهترین و مجرب ترین نیروهای متخصص به شما این اطمینان را می دهد تا در کمترین زمان و با کمرتین هزینه پروژه ی طراحی سایت خود را دریافت نمایید.
 
ویژگی ها و امکانات در طراحی سایت مکانیکی خودرو

• طراحی صفحه ی درباره ما برای درج تاریخچه مکانیکی و اطالاعاتی در رابطه با آن در طراحی سایت مکانیکی خودرو
• کارکرد راحت و آسان طراحی سایت مکانیکی خودرو
• سئو سایت بالا و بهینه سازی شده طراحی سایت مکانیکی خودرو
• توسعه و گسترش پذیر بودن طراحی سایت مکانیکی خودرو
• تغییر پذیر و قابل ویرایش بودن طراحی سایت مکانیکی خودرو
• درج جدیدترین اخبار و مقالات مرتبط با مکانیکی برای جذب کاربران بیشتر در طراحی سایت مکانیکی خودرو
• درج گالری تصاویر و عکس ها در طراحی سایت مکانیکی خودرو
• طراحی صفحه ی تماس با ما برای درج اطلاعات تماس در طراحی سایت مکانیکی خودرو
• طراحی صفحه ی ارتباط با ما برای درج اطلاعات ارتباطی در طراحی سایت مکانیکی خودرو
 
تعرفه و قیمت طراحی سایت مکانیکی خودرو

از آنجایی که هر وب سایت ویژگی و قابلیت های مختص به خود را دارد نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت به عبارتی دیگر قیمت هر وب سایت متناسب با قابلیت هایی که بر روی آن پیاده سازی می شود، تعیین می شود. پس هرچه قابلیت های بیشتری بر روی یک وب سایت پیاده سازی شود به همان میزان در افزایش قیمت وب سایت تاثیر گذار خواهد بود. مثلا قابلیت هایی مثل سئو سایت و ریسپانسیو بودن وب سایت از آن دسته از قابلیت هایی مهمی می باشند که باعث افزایش قیمت طراحی سایت خواهد شد.

حضور در فضای مجازی فراموش نشود ...!

ما این امکان را برای شما فراهم می‌نماییم تا در فضای مجازی که شاهد رشد روز افزون آن در جامعه هستیم، حضوری پررنگ داشته باشید و خدمات خود را به بهترین شکل به مردم معرفی کنید. حتی فقط داشتن پایگاهی ثابت در فضای مجازی این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا خدمات خود را به مردم ارائه دهید و از دیگر رقبایتان که از همین راه یعنی حضور در فضای مجازی، مشغول کسب درآمد و معرفی خدمات خود هستند عقب نمانید.

ما متخصص هویت دادن به کسب و کار مکانیکی شما هستیم

اگر دوست دارید به شرکت مکانیکی خود هویتی مثبت ببخشید، بهترین راه آن ، سایت مکانیکی زیبا با کار آمد می باشد . در این سایت شما میتوانید به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته با مشتریان خود در ارتباط باشید.


نکاتی که رعایت آن در طراحی ضرورت دارد

اگر به فکر راه اندازی یک وبسایت برای کسب و کارتان هستید  ، یکی از عواملی که باید به ان توجه کنید ، حرفه ای بودن وبسایت است. اما علاءالدین به همین سبب تاسیس شده و در کنار شماست. پس با ما نگران این موضوع نباشید.
زمانی یک سایت مکانیکی اصولی می شود که مطابق با استاندارد ها طراحی و ساخته شده باشد ، بعلاوه سایت های طراحی شده حتما می بایستی ریسپانسیو باشند. وب سایت های ریسپانسیو که حالت واکنشگرا به خود دارند ، مناسب برای تمامی دستگاه های موجود بوده و با انها سازگاری دارند. به همین دلیل به راحتی درتمامی این دستگاه ها قابل نمایش هستند .
و اما نکته مهم این است که سایت شما  حتما باید قابل ارتقا و بروزرسانی باشد . درطراحی سایت علاءالدین نیازی به نگرانی برای این موضوع نیست .


طراحی سایت مکانیکی ساده و قابل فهم و حرفه ای :


هر وب‌سایتی در هر حوزه‌ای می بایست طوری باشد که کاربرپسند و چشم نواز باشد. بطوری که وقتی کاربر وارد وب‌سایت شما شد ، با پیچیدگی روبرو نشود و بتواند به راحتی با بخش‌های مختلف سایت شما کار کند سیستم نوبت دهی: قاعدتا کسب و کاری که وارد حوزه وب میشود ، منجر به جذب مشتری فراوان میشود و باعث میشود که با توجه به پر کار شدن مجموعه ، خصوصا در خدمات خودرویی ، وجود یک سیستم نوبت دهی هوشمند، بسیار حائز اهمیت میشود.

دسته بندی خدمات مختلف

همانطور که در بالاتر گفته شد ، مجموعه‌های تعمیراتی دارای خدمات مختلفی میباشند که شامل مکانیک خودرو ، برق خودرو ، صافکاری ، نقاشی و غیره میشود و اگر به دنبال داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای در این زمینه هستید ، میبایست به دسته بندی خدمات خود در وب‌سایت خود بپردازید.

طراحی قالب ساده و قابل فهم:
هر وب‌سایتی در هر حوزه‌ای میبایست طوری باشد که کاربرپسند و چشمنواز باشد. بطوریکه وقتی کاربر وارد وب‌سایت شما شد ، با پیچیدگی روبرو نشود و بتواند به راحتی با بخش‌های مختلف سایت شما کار کند.


سیستم نوبت دهی:
قاعدتا کسب و کاری که وارد حوزه وب میشود ، منجر به جذب مشتری فراوان میشود و باعث میشود که با توجه به پر کار شدن مجموعه ، خصوصا در خدمات خودرویی ، وجود یک سیستم نوبت دهی هوشمند ، بسیار حائز اهمیت میشود.


دسته بندی خدمات مختلف:
همانطور که در بالاتر گفته شد ، مجموعه‌های تعمیراتی دارای خدمات مختلفی میباشند که شامل مکانیک خودرو ، برق خودرو ، صافکاری ، نقاشی و غیره میشود و اگر به دنبال داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای در این زمینه هستید ، میبایست به دسته بندی خدمات خود در وب‌سایت خود بپردازید.


امکان ارائه خدمات فروشگاهی:
در نظر داشته باشید که خیلی از تعمیرکاران در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات خودرویی ، به فروش لوازم مربوط به آن شغل مبپردازند ، مانند فروش لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین که ارائه و تنظیم این محصولات در وب‌سایت خود ، خالی از لطف نمیباشد.


قسمت معرفی خدمات:
همانطور که مشاهده کردید ، خدمات بسیار زیادی در این حوزه وجود دارد وکه دسته بندی شده است. اما فقط دسته بندی کافی نیست و میبایست به معرفی و ارائه توضیحات مختصر درباره آن خدمات و همچنین افراد متخصص تیم مجموعه خود بپردازید.


بهینه بودن بخش های فنی سایت از جمله سرعت لود صفحه در طراحی سایت اختصاصی هیرکانا:
قاعدتا یکی از آزار دهنده ترین مشکلات هر وب‌سایتی سرعت لود صفحه میباشد که بخشی از آن مربوط به سرعت اینترنت میباشد و بخش عمده آن مربوط به بک اند مورد استفاده شما میباشد که سیستم مدیریت یادگیری  اختصاصی هیرکانا یکی از بهینه ترین CMS های دنیا میباشد. در واقع وب‌سایت شما باید با سرعت بسیار بالایی با پایگاه داده ارتباط برقرار کرده و داده‌های مربوط به وب‌سایت شما را به خوبی بارگزاری کند.


بخش نظرسنجی ، انتقادات و پیشنهادات:
هر مجموعه‌ای که به ارائه خدمات در هر زمینه‌ای میپردازد ، قاعدتا باید منتظر بازخورد مخاطب‌های خود نسبت به خدمات دریافتی باشند که شما در بخش نظرسنجی ، انتقادات و پیشنهادات میتوانید به این موارد بپردازید که بسیار برای پیشرفت کسب و کار شما سودمند میباشد.


امنیت بالای وب‌سایت از جمله استفاده از پروتکل HTTPS:
امروزه امنیت سایبری مقوله‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد که هر وب‌سایتی میبایست از آن بهره ببرد و باید به جهت اخذ گواهی SSL کارهای لازم را انجام دهد تا تبادل اطلاعات در بستر وب‌سایت شما ، به درستی و در امنیت کامل انجام شود.


بخش خدمات آموزشی و داشتن محتوای متناسب به همراه سئوی خوب
امروزه تولید محتوا در حوزه‌های مختلف بسیار ارزشمند شده است و به پیشرفت کسب و کار شما خیلی کمک میکند . البته لازم به ذکر است که تولید محتوا نیازمند یک سئوی خوب میبشد تا وب‌سایت شما رتبه خوبی از گوگل دریافت کند که نیاز به متخصص دارد.


امکان ثبت نام در سایت و داشتن اکانت شخصی برای هر کاربر:
قطعا خدمات مورد ارائه در حوزه خدمات خودرویی دارای مشتری‌های فراوانی هستند که اگر بخواهید برای هر مشتری پروفایل ایجاد کنید برای داشتن سابقه مشتری و غیره ، میبایست امکان ثبت نام در طراحی سایت  اختصاصی هیرکانا شما و داشتن اکانت شخصی وجود داشته باشد.


سخن آخر
برای داشتن یک وب‌سایت خدماتی در حوزه خودرو میبایست موارد نام برده را رعایت کنید تا بتوانید کسب و کار خود را در بستر اینترنت به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. میتوانید برای طراحی سایت اختصاصی به وب‌سایت هیرکانا مراجعه فرمایید.