سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین هاست ایران در سال 1400 ( پرسرعت ترین هاست ایران )

نظر

 
 

ایران سرور


ایران سرور درباره خود می‌گوید:

فعالیت ایران سرور از سال 1381 با ارائه پشتیبانی متعهدانه بر روی خدماتی با کیفیت آغاز گردید و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه های محبوب میزبانی وب در ایران تبدیل شدیم. هم اکنون با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی توانسته ایم پیشتاز در ارائه خدماتی با پشتیبانی حرفه ای شویم و با وجود متخصصان فنی و امنیت برای نگهداری و بررسی مداوم سرورها، فضایی مطمئن را برای انجام تجارت الکترونیک بیش از 50000 مشتری ایجاد کرده ایم. در بخش توسعه و تحقیقات ایران سرور، همواره در جستجو راهکارهایی نوآورانه برای ارائه سرویس هایی هستیم تا بهترین تجربه میزبانی وب را برای کاربرانمان فراهم نماییم.

ایران‌سرور (iranserver)  یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده هاست و سرور اختصاصی در مشهد است که سرویس‌های متنوع و با کیفیت بالایی را برای رضایت هر چه بیشتر وبمسترها در نظر گرفته است.

سایت‌های وردپرسی با افزایش بازدید به دلیل مصرف منابع بسیار بالا ممکن است با مشکل مواجه شوند.ایران سرور برای رفع این مشکل سرویس مخصوص وردپرس به همراه پشتیبانی اختصاصی وردپرس ارائه می‌دهد. مشاهده لیست قیمت بهترین هاست وردپرس ایران سرور

یکی دیگر از مزیت های منحصر به فرد این شرکت ارائه هاست ابری است. توسط سرویس میزبانی ابری می توانید سایتی قدرتمند و همیشه پایدار داشته باشید. معمولا سایت‌هایی که روی هاست های ابری میزبانی می شوند هیچ‌گاه از دسترس خارج نمیشوند و از پرقدرت‌ترین هاست‌های هر سال هستند. مشاهده لیست قیمت بهترین هاست ابری ایران سرور
تجربیات استفاده از ایران سرور

ایران سرور با بسیاری از سایت‌های بزرگ وارد همکاری شده و پشتیبانی یک بخش‌هایی از سرورهای دیجی کالا، کافه بازار، دیوار و شیپور هم تو شرکت ایران سرور انجام می‌شود.

از زمان دریافت سرویس از ایران سرور تجربه خوبی بابت پشتیبانی دریافت کرده و حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی ما بوده‌اند.
در یکی از موارد در روز 29 اسفند در حین انتقال سایت جدید از زیردامنه به دامنه اصلی یکی از افراد تیم طراحی ما به اشتباه یکی از پوشه های اصلی سایت را حذف کرد و سایت به طور کامل از دسترس خارج شد. بالافاصله با تماس با تیم ایران سرور درخواست آخرین بکاپ موجود را داشتیم، اولش فکر کردیم ممکنه چون آخرین روز سال و تعطیلات هست تمام برنامه‌ها به هم بریزه و نتوانیم سایت را نجات بدیم ولی در کمال تعجب بعد از 20 دقیقه پاسخ ما را دادند و آخرین بکاپ که برای 3 روز قبل بود را در اخیارمون گذاشتند و عملا اعتبار اون سایت را نجات دادند.
در تجربیات دیگر حتی در مواردی که پشتیبان از طریق تیکت متوجه منظور ما نمیشد بالافاصله با تماس تلفنی اصل مشکل را از ما جویا می‌شد.

مورد دیگه اینکه بارها شده ساعت 4 صبح هم که تیکت براشون ارسال کردم و یا درخواستی داشتم، بلافاصله جواب دادن و این پشتیبانی 24 ساعتشون واقعا برام مهم بود.

از نظر پشتیبانی فنی فوق العاده کار درست و سریع هستند و تیپ کاری یک هاستینگ حرفه‌ای را کاملا القا می‌کنند.

پشتیبانی حرفه ای مهمترین ملاک برای انتخاب یک هاستینگ حرفه ای و مطمئن می‌تواند باشد

زمانی که اولین بار وارد سایت ایران سرور می‌شوید و قیمت هاست و دامنه را می‌بینید دچار سردرگمی می‌شوید زیرا با قیمت اندک دامنه و قیمت بالای سرویس‌ها مواجه می‌شوید. اما این استراتژی قیمت گذاری دلیلی پشت خود دارد.

 ایران سرور تامین کننده برخی دامنه‌های خاص هست و میشه گفت در برخی از آن‌ها دارای انحصار هست، از طرفی سرویس‌های هاستینگ و سرورهای بسیار با کیفیت در کنار پشتیبانی اختصاصی و انحصاری دارد که دلیل بر قیمت بالاتر سرویس‌های میزبانی این شرکت است.

دومین نکته مورد توجه که در مورد ایران سرور به چشم می‌خورد سرعت لود بسیار مطلوب سایت های میزبانی شده است. هاست های وردپرس ایران سرور از هاردهای Nvme (جدیدترین نسل هارد هستند و سرعتشون چندین برابر هارد SSD هست) بر روی Raid10 و وب سرور لایت‌اسپید (سرعت 5 برابری نسبت به بقیه وب سرورها داره) استفاده می‌کنند؛ سرعت خیلی بالایی دارند.

اغلب سایت‌هایی که برای آن‌ها سرویس مخصوص وردپرس ایران سرور گرفته می‌شود در کمتر از 3 ثانیه لود می‌شوند (البته به شرط طراحی مناسب قالب سایت) و به همین دلیل این سایت‌ها تو گوگل رتبه خیلی خوبی دارند؛ چون برای گوگل، سرعت سایت خیلی اهمیت دارد.
نکته قابل ذکر این هست که سرویس های هاست ابری و وردپرس این شرکت با وجود قیمت بالا ارزشمند هستند چراکه خیال شما را بابت همه چیز راحت می‌شود و مطمئن خواهید بود که هرگز سایتتان از دسترس خارج نخواهد شد.

ضمنا ایران سروری‌ها در دانمارک هم دفتر دارند و سرویس های سرور اختصاصی را از کشورهای فرانسه، آلمان، آمریکا و کانادا ارائه می‌دهند، که برای سایت های پربازدید پیشنهاد خوبی هست.
حمایت از کسب و کارهای نوپا و ارائه هاست رایگان

در صورتی که شما ایده خوبی داشته باشید و یک کسب و کار نوپا باشید با ارسال بوم کسب و کار خودتون به پشتیبانی ایران سرور و با تایید کارشناسان مربوطه، می‌توانید سرویس میزبانی رایگان دریافت کنید.

ثبت نام جهت دریافت هاست رایگان
ارائه هاست به همراه سایت ساز برای افرادی که هیچ دانش برنامه نویسی‌ای ندارند

همچنین ایران سرور در سال 98 شروع به معرفی سرویس جدیدی تحت عنوان سایت ساز ایران سرور بر روی پلتفرم وردپرس کرده است.

هسته سایت ساز ایران سرور وردپرس است و تمام پلاگین های محبوب و کاربردی وردپرس گلچین شده و از قبل برای شما نصب شده‌اند. «سایت ساز ایران سرور» بر روی هاست‌های ابری میزبانی می‌شود که بیشترین سرعت و بالاترین سطح امنیتی را دارد.

برای انتخاب قالب‌ها در سایت ساز شما می‌توانید از حدود 100 قالب آماده یکی را انتخاب و یا خود با استفاده از سیستم “بگیر و رها کن” کاملا فارسی سازی شده و روان به راحتی قالب مد نظر خود را بر بستر بهترین هاست ایران سرور پیاده سازی کنید.

در زیر نمونه‌ای از استفاده از سیستم بگیر و رها کن ایران سرور را مشاهده می‌کنید.

 


مزایای ایران سرور:

    ارائه هاست مخصوص برای سیستم‌های وردپرس، جوملا و پرستاشاپ
    ارائه خدمات دیگر نظیر SSL، لایسنس نرم افزاری و خدمات مالی
    پشتیبانی سریع و عالی در هر ساعت از شبانه روز
    ارائه انواع سرویس های میزبانی لینوکس،ویندوز و سازمانی با کیفیت بسیار بالا
    ارائه هاست وردپرسی و ابری با آپ‌تایم %99?99 جهت عملکرد دائمی سایت شما
    استفاده از هارد پر سرعت NVMe+Raid10 برای هاست وردپرسی (تا 24 برابر سریعتر نسبت به هارد SSD)
    تنظیمات امنیتی پیشرفته و Anti DDoS سخت افزاری برای سرویس میزبانی شما
    ارائه SSL رایگان
     پشتیبانی فوق العاده(24/7/365)
    پنل کاربری روان
    بکاپ هفتگی
    100 روز گارانتی بازگشت وجه
    کد تخفیف اختصاصی top10review
     

معایب ایران سرور:

    قیمت گذاری نسبت بالا به نظر برخی افراد، اما اگر این قیمت گذاری را با کیفیت خدمات بررسی کنید نمی‌توان این مورد را جزو معایب به شمار آورد.

 

ورود به سایت ایران هاست

 

سون هاست

 
سون هاست درباره‌ی خود می‌گوید:

سون هاست با بیش از 11سال سابقه در زمینه ارایه خدمات اینترنتی از جمله میزبانی وب و ثبت دامنه در سطح بین المللی، یکی از بهترین ارایه دهنده های میزبانی وب در این زمینه شناخته شده است. همینک سون هاست فعالیت خود را در 4 کشور ایران، عمان، دبی و انگلستان ادامه می دهد. هدف اصلی سون هاست ارایه خدمات با کیفیت و بی نظیر در سطح بین المللی می باشد و بدین ترتیب اراده تیم سون هاست بر این است که به بهترین ارایه دهنده سرویس میزبانی وب از لحاظ کیفیت و قیمت، در ایران تبدیل شود.


مزایای سون هاست:

    امکان تغییر دوره پرداخت به دلخواه مشتری
    پشتیبانی سریع
    قیمت گذاری متوسط
    ارائه سرویس‌ها با فضا و پهنای باند بالا

مزایای سون هاست :

    ارائه سرویس میزبانی لینوکس و وردپرس(ایران و خارج)
    ارائه هاست با منابع کاملا اختصاصی
    ارائه سرویس ویژه دانلود
    ارائه پهنای باند نامحدود
    گارانتی بازگشت وجه
    ارائه دامین رایگان روی سرویس های یک ساله
    ارائه گواهینامه SSL رایگان
    پشتیبانی خوب و سریع
    کد تخفیف اختصاصی

سون هاست برای کسانی که به دنبال خرید هاست با کیفیت نسبی و مقرون به صرفه هستند مناسب است

معایب سون هاست:

    در حال حاضر در این خصوص کامنتی ارسال نشده است. اگر تجربه‌ای دارید از بخش نظرات ارسال کنید.

ورود به سایت سون هاست

میهن وب‌هاست

میهن وب هاست درباره‌ی خود می‌گوید:

شرکت ارتباطات نت میهن ( میهن وب هاست) بعد از سال ها تجربه در زمینه هاستینگ و شبکه در تابستان 1394 اقدام به راه اندازی دیتا سنتر (اتاق های سرور) اختصاصی خود در شمال کشور نموده که در نوع خود از همه جهات بی نظیر است.

شرکت میهن وب هاست یکی از بهترین شرکت هایی است که در زمینه ارائه هاست و دامین و سرور مجازی فعالیت می کند.این شرکت نماینده رسمی Ripe در ایران و همچنین کارگزار رسمی ایران نیک است. یکی از مزیت های ویژه میهن وب هاست ارائه سرویس های با کیفیت و قیمت مناسب از ایران و آلمان است. پشتیبانی خوب این شرکت یکی از مزیت هایی است که باعث شده مشتریان زیادی را در بین شرکت های هاستینگ ایرانی از آن خود کند.

از خدمات قابل توجه این شرکت ارائه سرویس هاست مدیریت شده است. در هاست های مدیریت شده کاربر می تواند بدون دانش فنی سایت خود را به راحتی مدیریت کند. هاست های مدیریت شده دارای پنل اختصای برای مدیریت کامل هاست از طرف کاربر است. مشتریانی که از هاست مدیریت شده استفاده می کنند دارای پشتیبانی ویژه ای از طرف شرکت میهن وب هاست هستند.
اگر شما در ابتدای راه فعالیت در اینترنت هستید و یا سایت شما بازدید آنچنانی ندارد پیشنهاد بهترین سرویس میزبانی برای شما، استفاده از هاست‌های مقرون به صرفه و با قیمت مناسب میهن وب هاست است.

درصورتی که سایت شما بازدید بالایی دارد می‌توانید از هاست پربازدید، سرور اختصاصی و سرور مجازی این شرکت که برای مصارف بالاتر در نظر گرفته شده استفاده کنید.
در صورتی که مصرف شما بیشتر از منابع هاست یا سرور خریداری شده باشد، پیامی به کاربر مبنی بر بررسی این موضوع و ارتقا هاست ارسال می شود و در صورت عدم پیگیری توسط کاربر مراتب قطع دسترسی‌ها به صورت مرحله به مرحله صورت می‌گیرد از این جهت نمی‌توان میهن وب هاست را در زمره پرقدرت‌ترین هاست سال قرار داد.

سایت های وردپرسی سنگین (قالب های چند منظوره و فروشگاهی) و یا اسکریپت ها بهتر است از میهن وب هاست استفاده نکنند ولی برای سایت های خبری و شرکتی این سرویس میزبانی عالی و با سرعت بسیار عالی عمل می‌کند.

 

مزایای میهن وب هاست:

    قیمت گذاری مناسب برای شروع کار
    پشتیبانی سریع و عالی
    ارائه هاست با هر نوع فضا
    ارائه هاست با پهنای باند نامحدود
    ارائه سرویس میزبانی برای سایت‌هایی با بازدید کم با قیمت مقرون به صرفه
    ارائه هاست مدیریت شده برای افرادی با دانش کم در زمینه راه اندازی سایت
    ارائه سرویس مخصوص لاراول
    ارائه SSL رایگان
    سیستم آنتی تحریم روی هاست های ایرانی
    پشتیبانی مطلوب
     

معایب میهن وب هاست:

    فرآیند فعال سازی SSL رایگان به‌صورت دستی
    محدود بودن فضا و پهنای باند
     

 


هاست نگار

 
هاست نگار درباره‌ی خود می‌گوید:

تیم ما در سال 1382 با نام تجاری گروه آفتاب شروع به فعالیت نمود در سال 1385 با توسعه کار تحت عنوان گروه نرم افزاری ترانه و در سال 1387 با تاسیس یک شرکت سهامی خاص با عنوان شرکت فناوری اطلاعات رایانگار رادین نامدار آغاز به کار نمود و با نام تجاری هاست نگار فعالیت میکند و به جرات می توان اظهار داشت که اعضا این شرکت از قدیمی ترین و با سابقه ترین های میزبانی وب ایران می باشند.

از بدو تاسیس تاکنون نهایت تلاش هاست نگار ارائه بهترین سرویس به ایرانیان عزیز بوده است.هاست نگار تمام شهرت و اعتبار خود را توسط کاربران خود به دست آورده است و در طی این سالها همواره “رضایت مشتری” یکی از اصول ما بوده است.هاست نگار بر این عقیده است که شهرت در عصر حاضر مهمترین عامل موفقیت است و تنها راه آن رضایت مشتریان و ارائه امکانات بر اساس آخرین فن آوریهای ممکن است .

هاست نگار با ارائه انواع هاست‌ (لینوکس، وردپرس، جوملا، ابری، دانلود) و گواهینامه امنیتی SSL می‌تواند یک انتخاب خوب برای افرادی باشد که به دنبال خرید انواع مختلفی از این سرویس‌ها هستند تا مجبور نباشند هر سرویس را از یک شرکت مستقل خریداری کنند. برای جلوگیری از حملات DDoS نرم افزار امنیتی و سخت افزار آنتی دیداس(Anti DDoS) در نظر گرفته شده است که این کار سایت شما را در برابر این گونه حملات محافظت خواهد کرد.ارائه پهنای باند نامحدود روی تمام سرویس های میزبانی خود و همچنین ارائه سرویس میزبانی مخصوص سیستم های سایت ساز از دیگر مزایای هاست نگار است. هاست نگار هر 12 ساعت با تهیه بکاپ از سایت نگرانی شما را از بابت نسخه پشتیبان رفع می‌کند و از این نظر یکی از پرقدرت‌ترین هاست‌‌های ایرانی است. طبیعتاً با این ویژگی خوب شما مجبور به پرداخت هزینه‌ی زیاد برای خرید VPS یا ترافیک اینترنت نخواهید بود.


اگر به دنبال خرید هاست با فضا و پهنای باند نامحدود(بالا) هستید، هاست نگار از بهترین فروشندگان هاست در ایران است که از ویژگی‌های بارز آن میتوان به بک‌آپ گیری 12 ساعته اشاره کرد که نگرانی شما را بابت تهیه نسخه پشتیبان آسوده خواهد کرد.

سرویس‌های این شرکت در انواع هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست ابری و سایر خدمات دیگر از جمله گواهینامه امنیتی SSL، پنل اس‌ام‌اس، لایسنس نرم افزاری و… معطوف شده است.

بیشتر سرویس‌های هاست نگار دارای پهنای باند نامحدود هستند که می‌تواند انتخاب خوبی برای سایت با هر تعداد بازدیدکننده باشد. در برخی سرویس‌ها نیز می توانید با استفاده از یک هاست 4 سایت را میزبانی کنید. سرویس آنتی دیداس برای جلوگیری از حملات DDoS در این شرکت هاستینگ از نوع سخت افزاری است که برای وب‌سایت‌های مهم انتخاب خوبی است.

مزایای هاست نگار:

    بک‌آپ گیری منظم
    پهنای باند بالا
    میزبانی چند سایت روی یک هاست

    ارائه هاست ابری ویژه
    ارائه سرویس میزبانی ویژه وردپرس
    پهنای باند نامحدود
    هارد پر سرعت NVMe
    ارائه SSL رایگان
    بیمه سرویس ها توسط بیمه پارسیان
    ضمانت بازگشت وجه تا 100 ساعت پس از خرید سرویس
     Anti DDoS سخت افزاری
    تهیه بک آپ هر 12 ساعت
    پشتیبانی خوب

 

معایب هاست نگار:

    قطعی در برخی سرورها بنا به گزارش کاربران
    پشتیبانی متوسط

در صورتی که به دنبال خرید هاست مطمئن برای هر نوع سایتی هستید، هاست نگار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

ورود به سایت هاست نگار

 

ورود به سایت برتینا

 


برتینا

شرکت برتینا به واسطه ارائه سرویس‌های با کیفیت بالا و قیمت بالا معروف است که از زمان فعالیت اون مدت زمان بیشتری می‌گذره و در بین وبسایت‌های معرفی شده جزو اولین‌ها است.
این شرکت علاوه بر خدمات میزبانی وب به ارائه سرویس‌های دیگری مثل گواهینامه امنیتی SSL، تبلیغات گوگل Adwords و… فعالیت دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برتینا به دلیل قیمت بالایی که برای هاست دارد بیشتر مناسب سایت‌های بزرگ است که از مشتریان آن می‌توان به پشتیبانی رسمی پرستاشاپ در ایران اشاره کرد.

مزایای برتینا:

    بهینه‌سازی هاست برای سیستم‌های پرستاشاپ، جوملا و وردپرس
    ارائه سایر خدمات همچون SSl و تبلیغات گوگل
    کیفیت بالای سرویس‌ها

معایب برتینا:

    قیمت بالای سرویس‌ها
    فضای میزبانی کم
    پهنای باند کم

 

 
شرکت میزبا فا

میزبان فا درباره‌ی خود می‌گوید:

ما در میزبان فا فعالیت رسمی و ثبت شده خود را از مهر ماه سال 1392 آغاز نمودیم، و طی 3 سال توانستیم به طیف عظیمی از کاربران اینترنت خدمات میزبانی ارائه کنیم و همواره پشتیبان آن ها باشیم، در میزبان فا همه چیز دقیق، منصفانه و به حق انجام می شود و به همین دلیل قادر شدیم طی مدت زمان اندکی از فعالیتمان بیش از 2000 وب سایت ایرانی را بر روی سرور های خود میزبانی کنیم، هر ساله بیش از 97 درصد مشتریان میزبان فا سرویس های خود را به صورت مداوم تمدید می کنند و این نشان دهنده رضایت آن ها از نحوه خدمات رسانی شرکت میزبان فا است.

مرکز فعالیت شرکت میزبان فا در تهران و تمرکز اصلی خود را بر روی ارائه سرویس میزبانی باکیفیت گذاشته است. همچنین برای خرید دامنه‌های رایج می‌توانید بر روی میزبان فا حساب کنید.
میزبان فا در 3 نوع هاست‌های خود را ارائه می‌دهد:
هاست ایران (هاست ایرانی):

سرویس میزبانی ایران مناسب کسانی است که می‌خواهند اطلاعات وبسایت خود را بر روی سرورهای ایرانی یا ملی نگهداری کنند.
هاست وردپرس (بهینه شده برای وردپرس):

به سایت وردپرسی شما کمک می‌کند پرسرعت‌تر و با بهره‌وری بالاتر باشد.


هاست ووکامرس:

بهترین هاست ارائه شده توسط میزبان فا همین سرویس است.

اگر یک سایت وردپرس فروشگاهی دارید، می‌توانید روی هاست ووکامرس میزبان فا حساب کنید چرا که سایت‌های wordpress فروشگاهی مصرف منابع بالایی دارند و ذاتاً سنگین هستند اما میزبان فا با استفاده از سرور های 48 هسته ای HP حاضر در برج میلاد و همچنین تکنولوژی نرم افزاری فوق سریع و بهینه شده برای ووکامرس به سایت وردپرسی فروشگاهی شما سرعت و قدرت ویژه‌ای می‌بخشد.
اما این پایان کار نیست چرا که میزبان فا به مشتریانی که خریدار سرویس میزبانی ووکامرس هستند برای استفاده بهتر از این نوع هاست، قالب وردپرسی سریع و بهینه ارائه می‌دهد.

همچنین از آنجایی که در تمام اینترنت آدرس مزبانفا در اصفهان و شاهین شهر ذکر شده است لازم دانستیم آدرس دفتر مرکزی میزبانفا را قرار دهیم:
آدرس دفتر مرکزی میزبانفا

آدرس شعبه تهران میزبانفا : خ پیروزی، خ نبرد، بلوار پاسدار گمنام، خ فتح الهی ، کوچه حسینیه ، پلاک 13


مزایای میزبان فا :

    ارائه سرویس های هاستینگ اختصاصی وردپرس و ووکامرس
    ارائه سرویس های با حجم بالا و قیمت مقرون بصرفه
    7 روز گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه
    بهره گیری از فایروال های قدرتمند جهت افزایش امنیت وب سایت ها
    امکان پارک 2 الی 11 دامین بر روی هاست‌های اشتراکی
    نصب سایت ساز وردپرسی و قالب های حرفه ای رایگان بر روی وب سایت مشتریان
    دوره های خرید و پرداخت متنوع (1 ماهه،3 ماهه،6ماهه،12 ماهه، 36 ماهه)
    پشتیبانی بسیار خوب
    تخفیف 15 درصدی و دائمی top10review

بنابر گفته کاربران تاپ تن گارانتی بازگشت وجه میزبان فا شامل کسر هزینه انتقال سایت می‌شود.

معایب میزبان فا:

    عدم وجود گزینه‌ای برای انتخاب محل هاست (ایرانی یا خارجی)
    عدم ارائه سرویس میزبانی خارجی
    عدم وجود پشتیبان اختصاصی وردپرس
    عدم ارائه سرویس کم حجم

درنتیجه به افرادی که قصد خرید هاست با کیفیت مطلوب و مطمئن با قیمتی پایین تر نسبت به ایران سرور ( در سرویس های 30 گیگ به بالا) را دارند میزبان فا پیشنهاد می‌شود.

 ورود به سایت میزبان فا

 



صبا هاست :

صبا هاست دربار‌ه‌ی خود می‌گوید:

شرکت صبا هور یگانه با نام تجاری صبا هاست و شماره ثبت رسمی 517248 از اداره ثبت شرکت ها، فعالیت خود را در سال 1385 آغاز نمود. از آنجایی که شهروند هزاره سوم در پی سرعت و کیفیت در عرصه تکنولوژی و فناوری ارتباطات نوین می باشد گروه صبا هاست برآن است با تکیه بر دانش تخصصی مهندسین و سابقه نزدیک به یک دهه، تحولی بزرگ در افق این صنعت رقم بزند.
در واقع افق و ایده مدیران عالی رتبه این مجموعه پیشبرد کیفیت و سرعت فناوری ارتباطات به صورت بین المللی و گسترده همراه با محیطی امن می باشد.
در راستای پیشبرد اهداف و گسترش فعالیت در زمینه سرویس های میزبانی وب و طراحی سایت های حرفه ای، این شرکت ابتدا گام در عرصه خرید و فروش سرورهای اختصاصی و مجازی و نیز طراحی و نصب شبکه های داخلی و WAN نهاد.
یکی دیگر از اهداف این مجموعه، امنیت کاربران گرامی می باشد که این امر مهم، مسئولیت سنگینی را بر دوش کارشناسان تخصصی صبا هاست نهاده، لذا با استفاده از به روزترین تکنولوژی دنیا و راهکارهای هوشمندانه این نوید را می دهد که محیط امنی را برای آنان فراهم نموده است.

صبا هاست یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی است که به ارائه سرویس میزبانی از کشورهای مختلف دنیا با امکانات دلخواه مشتریان می‌پردازد. با استفاده از این ویژگی مشتریان می‌توانند به راحتی منابع مورد نیاز خود را با توجه به نوع وب سایت خود سفارش دهند. یعنی مشتریان دیگر نیاز نیست برای امکانات اضافی سرویس خود مبلغ بیشتری را پرداخت کنند.

از دیگر ویژگی های صبا هاست ارائه هاست مخصوص وردپرس برای کسانی است که به سرعت سایت وردپرسی خود اهمیت می‌دهند.

مزایای صبا هاست:

    ارائه هاست حرفه ای ایران و هاست خارج
    ارائه سرویس مخصوص وردپرس
    ارائه اکانت ایمیل نامحدود در همه پلن ها
    ارائه ترافیک نامحدود برای تمام پلان ها
    امکان خرید دامین و گواهینامه SSL
    بک آپ گیری منظم از سرورها (2 مرتبه در هفته)
    پشتیبانی سریع و مطلوب
    کد تخفیف اختصاصی top10review

معایب صبا هاست:

    قیمت بالای سرویس ها
    عدم وجود پنل کاربری کاربر پسند

کد تخفیف 15 درصدی صبا هاست برای کاربران تاپ10ری‌وی‌یو:

ورود به سایت صبا هاست

 

سرورپارس :
 
سرور پارس یکی از شرکت‌های هاستینگ حرفه ای که دفتر آن در تهران قرار دارد و با ارائه هاست‌های نامحدود لینوکس و ویندوز توانسته مشتریان زیادی را در این حوزه جذب و راضی نگه دارد.البته نکته‌ای که در مورد نامحدود بودن هاست‌ها باید به آن اشاره کرد این است که این نامحدود بودن تنها در مورد حجم هارد دیسک صدق می‌کند و سایر منابع مصرفی را در بر نمی‌گیرد.

بنابراین ممکن است اگر سایت شما قدرت پردازش بالایی نیاز داشته باشد و یا یک سایت وردپرسی با بازدید و کاربر ثبت نامی متوسط به بالا باشید با مشکل مواجه شوید.

ارائه پلن‌های میزبانی وب با توجه به نیاز هر فردی از دیگر ویژگی های سرور پارس است و این شرکت از کشورهای انگلستان و ایران خدمات میزبانی خود را ارائه می دهد.

پشتیبانی این شرکت در اغلب موارد شما را به مطالب آموزشی مربوطه ارجاع می‌دهد تا خودتان بتواند مشکلاتتان را برطرف کنید.

مزایای سرور پارس :

    ارائه هاست ایرانی و خارجی لینوکس و ویندوز حرفه ای،هاست پربازدید،هاست دانلود و هاست بکاپ
    ارائه هاست نامحدود(از جهت فضای هارد دیسک)
    قیمت مقرون به صرفه سرویس ها
    ارائه انواع گواهی‌نامه امنیتی SSL و SSL رایگان
    پشتیبانی خوب

معایب سرور پارس:

    عدم پشتیبانی از حملات DDOS
    انتقال سخت دامنه به شرکت های دیگر

پارس دیتا درباره‌ی خود می‌گوید:

“ابتکار، همیشه” این یک شعار نیست!

شرکت پارس دیتا در شهریور 1380 توسط مهرداد جاویدان تاسیس شد، این شرکت فعال در زمینه تولید نرم افزار و بزرگترین ارائه دهنده خدمات مرکز داده (Data Center Services) در ایران می باشد، این خدمات شامل میزبانی وب (Web Hosting) ثبت دامنه (Domain Registration) و سرور اختصاصی (Dedicated Server) است. نظارت دقیق و مستقیم مدیران ارشد این شرکت در روند تولید محصولات و ارائه خدمات موجب شد تا این مهم با کیفیت بالایی انجام گیرد.

پارس دیتا اولین شرکت تولید کننده سیستم مدیریت محتوا (Content Management System – CMS) در ایران است و اکنون پس از یک دهه تجربه، موفق به تولید نرم افزار پورتال (Portal) منطبق بر استاندارد های جهانی با کیفیت بسیار بالا تحت عنوان پارس پورتال شده است. تولید نرم افزار پشتیبانی آنلاین (Help Desk Software) که کاملاً قابل رقابت با نمونه های خارجی مثل Kayako و Smarter Track می باشد، از دیگر موفقیت های اخیر این شرکت است.
در پارس دیتا نیروی انسانی یک سرمایه با ارزش تلقی می گردد و این سرمایه ها را عمدتا جوانان پویا تشکیل داده اند.

پارس دیتا با ارائه سرویس‌های خاص تمرکز خود را برای پوشش بازار خاصی گذاشته است.این شرکت انواع هاست لینوکس و ویندوزی را فقط بر روی سرورهای داخلی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.سرویس‌های این شرکت به دلیل کیفیت مطلوب از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند.سرور‌های پارس دیتا آپ‌تایم بالای 99 درصد دارند و به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته از طریق تیکت یا تلفن می‌توانید از پشتیبانی خوب این شرکت بهره‌مند شوید.
مزایای پارس دیتا:

    تنوع نسبتاً خوب سرویس‌ها
    پشتیبانی خوب
    ارائه دامنه رایگان

معایب پارس دیتا:

    قیمت بالای سرویس‌ها
    محدودیت پهنای باند
    عدم پوشش دیتاسنترهای خارجی
    عدم وجود پنل کاربری کاربرپسند


ورود به سایت سرور پارس